Бизнесмендерді алдап ұстап алу: алаяқтар кәсіпкерлерді алдау үшін қандай схемаларды қолданады

time 15.05.2023
aye 5420
Бизнесмендерді алдап ұстап алу: алаяқтар кәсіпкерлерді алдау үшін қандай схемаларды қолданады

Технология дамыған сайын алаяқтық әдістері де жетілдірілуде. Алаяқтар күн сайын алдаудың барлық жаңа тәсілдерін ойлап таб уда және олардың схемалары тек азаматтарға ғана емес, кәсіпкерлерге де бағытталған.

Әрбір кәсіпкер алаяқтардан алдануды барынша азайту үшін білуі қажет мәселелерді FinGramota.kz -пен бірге қарастырайық .

Фишинг пен бопсалаушы- бағдарламалар ды пайдаланатын алаяқтық

Шағын бизнес үшін ең көп таралған және қауіпті алаяқтық – есепке алу жазбаларын ұрлап алу. Алаяқтардың электрондық хаттары әдеттегі құпия сөзді жаңарту сұратулары немесе басқа автоматты хабарламалар сияқты көрінуі мүмкін, бірақ бұл сіздің ақпаратыңызды ұрлау әрекеттері.

Киберқылмыскерлер фишингтік электрондық хаттарды қаржылық ұйымдардың немесе мемлекеттік органдардың жалған веб-сайттарын қолдана отырып жібереді, ол хаттарда сіздің онлайн-аккаунтыңыз бұзылды немесе тексеріліп жатыр деп жазылады. Электрондық хаттағы сілтемені басу сізді фишингтік сайтқа апарады, ол көбінесе ресми сайттың дәл көшірмесі болып табылады. Алаяқтар зиянды бағдарламалар арқылы банктік онлайн-шоттардан идентификаторлар мен парольдерді алады, содан кейін олардан ақша алады.

Кибершабуылдың тағы бір түрі – компанияның бастығы немесе басқа жоғары тұрған басшысы атынан қызметкерлерге конфиденциалды ақпаратқа шұғыл қол жеткізуді тапсыра отырып, фишингтік электрондық хаттарды жіберу. Бұл жағдайда алаяқтар психологиялық әдістерді қолдана отырып, басшылықтың беделін қолдана отырып, қызметкерге қысым жасайды. Қолжетімділікті қамтамасыз ету кезінде зиянды бағдарлама компанияның файлдарын бұғаттайды, содан кейін алаяқтар деректерді ашу үшін кәсіпкерден сатып алуды талап етеді.

Маркетплейс арқылы жасалатын алаяқтық

Интернет арқылы онлайн-сатып алу күнделікті өмірде үйреншікті нәрсеге айналды: өзіңізге ұнайтын затты таңдап, онлайн ақы төлесеңіз жеткілікті, тауарды үйге жеткізіп береді немесе оны жақын жердегі постаматтан алуға болады. Кәсіпкерлер үшін маркетплейс өз тауарларын немесе қызметтерін e-commerce-нарық арқылы жылдам сатуды қамтамасыз ететін перспективалы бағыттардың бірі болып табылады. Кәсіпкерлер көбінесе отандық қана емес, сонымен қатар логистикаға бас қатырмай-ақ, тауарды бүкіл ел ішінде сатуға мүмкіндік беретін халықаралық платформаларды да пайдаланады.

Адамдардың көпшілігі маркетплейске сенетіндіктен, алаяқтар оны пайдаланып қалуға тырысады. Алайда, маркетплейс көбінесе сатушы мен сатып алушы арасындағы делдал екенін есте ұстаған жөн.

Алаяқтықтың осы түрін мынадай мысалдар арқылы түсіндіруге болады. Қаскүнемдер маркетплейсті жеткізушілерді зерттейді, тіркелмеген сауда маркаларын іздеп табады және оны өз атына тіркеуді ресімдейді. Әрі қарай олар кәсіпкерлермен байланысып, өз брендін пайдаланғаны үшін ақы төлеуді талап етеді, әйтпесе авторлық құқықты бұзғаны үшін сотқа жүгінетінін айтады.

Тағы бір әдіс – маркетплейс әкімшілігінен қоңырау соғып тұрмыз деп алдау. Кәсіпкерлерге белгілі бір сомаға олардың тауарларын немесе қызметтерін ілгерілету үшін ерекше жағдайлар ұсынылады. Кәсіпкерлер ақша аударғаннан кейін, алаяқтар телефонды өшіреді.

Сондай-ақ, алаяқтар кәсіпкерлердің электрондық пошталарына маркетплейстерде жұмыс істеу үшін көмекші қызметтерге сілтемелер жібере алады. Оларды пайдалану үшін жеке кабинетке кіру керек. Егер қаскүнемдер кабинетке кіре алса, онда оларды компания атынан басқа алаяқтық схемалар жасау үшін пайдалана алады.

Толығырақ "Абайлаңыз, алаяқтар" бөлімінен оқыңыздар

white-arrow Тізімге