Азаматтармен жедел өзара іс-қимыл жасау және халық үшін қаржы реттеушісінің, қаржы ұйымдарының, реттелетін субъектілердің қызметі және көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпараттың қолжетімді әрі толық болуын арттыру мақсатында ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі (бұдан әрі – Агенттік) 2022 жылғы 10 қаңтарда Call-орталықтың жұмысын қайта бастады.
Азаматтар Call-орталыққа: қаржы ұйымдарымен өзара іс-қимыл, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын және мүдделерін қорғау, Агенттікке азаматтардан бұрын келіп түскен өтініштердің мәртебесін нақтылау, қаржы ұйымдарының жұмысы туралы консультация алу мәселелері бойынша консультациялар алу үшін өтініш жасауына болады.
Call-орталықтың телефоны: +7 (727) 237 1000
Жұмыс кестесі: дүйсенбі – жұма, сағат 9.00 – 16.00 аралығында ( 13:00 - 14:30 түскі үзіліс)
Цифрлық алдау: криптопирамидаларды қалай тануға болады
Салық шегерімдері дегеніміз не және 2025 жылы оны қалай қолдануға болады
Кешіктіруден шешімге дейін: кредиттер бойынша берешекті реттеу тәртібі қалай өзгерді
Жаңа жыл алдындағы тур: саяхатшылар үшін пайдалы лайфхактар
Жинақтар және кредиттер: кірістер мен шығыстарды қалай теңестіруге болады
Өзін-өзі жұмыспен қамтығандарға арналған салық түрлері: нелерді білу қажет?