Азаматтармен жедел өзара іс-қимыл жасау және халық үшін қаржы реттеушісінің, қаржы ұйымдарының, реттелетін субъектілердің қызметі және көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпараттың қолжетімді әрі толық болуын арттыру мақсатында ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі (бұдан әрі – Агенттік) 2022 жылғы 10 қаңтарда Call-орталықтың жұмысын қайта бастады.
Азаматтар Call-орталыққа: қаржы ұйымдарымен өзара іс-қимыл, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын және мүдделерін қорғау, Агенттікке азаматтардан бұрын келіп түскен өтініштердің мәртебесін нақтылау, қаржы ұйымдарының жұмысы туралы консультация алу мәселелері бойынша консультациялар алу үшін өтініш жасауына болады.
Call-орталықтың телефоны: +7 (727) 237 1000
Жұмыс кестесі: дүйсенбі – жұма, сағат 9.00 – 16.00 аралығында ( 13:00 - 14:30 түскі үзіліс)
Балалардың цифрлық қауіпсіздігі: киберқылмыскерлерден оларды қалай қорғауға болады
Несие тарихына не әсер етеді және оны қалай жақсартуға болады
Қаржылық инклюзияны дамыту – реттеушінің негізгі басымдықтарының бірі
«Ақшамды жоғалтып аламын ба деп қорқамын »: байланыссыз төлемдер қауіпсіз бе?
Жеке сот орындаушылары "қол сұғылмайтын" банк шотын бұғаттауға құқылы ма?
Зейнеткерлерге ескерту: алаяқтардың телефон арқылы ойлап тапқан жаңа схемалары